...فرشته های پردیس...

سلام دوستای خوبم ازاینکه تشریف آوردین ممنونم.خواهش میکنم نظریادتون نره.دوستتون دارم.

...فرشته های پردیس...

سلام دوستای خوبم ازاینکه تشریف آوردین ممنونم.خواهش میکنم نظریادتون نره.دوستتون دارم.

8

*می خواهم برگردم به روزهای کودکی آن زمان ها که : پدر تنها قهرمان بود .*

عشــق، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد *

*بالاترین نــقطه ى زمین، شــانه های پـدر بــود ... *

*بدتـرین دشمنانم، خواهر و برادر های خودم بودند . *

*تنــها دردم، زانو های زخمـی ام بودند. *

*تنـها چیزی که میشکست، اسباب بـازیهایم بـود *

*و معنای خداحافـظ، تا فردا بود...!*

 

7

ورزش خیلی مهمه...

یک..دو...سه...چار....


Tuzki Rabbit emoticon

بعد از 5 دقیقه

Tuzki Rabbit emoticon

بعد از 10 دقیقه

Tuzki Rabbit emoticon

بیخیال بابا، اصلا بگیرید بخوابید!
Tuzki Rabbit emoticon

6

گرگ هم که باشی 
عاشق بره ای خواهی شد 
که تو را به علف خوردن وا می دارد 
و رسالت عشق این است 

شدنِ آنچه نیستی ! 

5

همیشه به کسی تکیه کن که به کسی تکیه نکرده باشد واوکسی نیست

                                     


                                              (جزخدا)